Saturday, October 25, 2008

you.bastard.

alkisah....
was washing hands happily ever after lepas lunch in dewan makan .


then suddenly Dewa Futsal Kam pun basuh tangan di sebelah aku. hmm mesti lah aku kena tegur dia kan? juara futsal and all that. fuh. penat aku berfikir nak cakap apa kat senior 4th year going to final year aku ni. ish ish ish. nanti salah sebut, jatuh muka aku nanti. hmmmm.
actually i dont have muka lah i dont really mind all this things. hehehehe

tiba tiba. dia menegur aku.
"wei, ko main tournament semalam kan?" dia tanya aku, dengan senyuman sinis + muka selamba + menakutkan kalau jumpa dia kat lorong yang gelap. ala ala Joker gitu.

Aik. Asal tanya aku? Takkan tak ingat kot? padahal kita pernah bertutur kata semasa di UKM hari itu. Pelik sungguh. dia ni short term memory ke apa nie aku berfikir di dalam kepala ku. mungkin kah itu yang menyebabkan dia mempunyai skill yang teramat sangat?? hmmm mungkin kah aku perlu hantuk kepala aku atas meja untuk menghilangkan ingatan aku supaya memperoleh skill seperti beliau?

Namun begitu, sebelum aku dapat memberi jawapan yang bernas, dia berkata :
"Kena ole eh semalam?"

.....
.........
.................

muka aku macam ni ---> O_O

kurang ajar!!!!! oh did i forget to mention, in the group stages my team played against his team and we lost 3-1. and in the game he successfully made a fool out of me by ole-ing me and bamboozelled (dunno how to spell) the keeper en route to scoring a goal.

tergamam aku buat seketika sambil dia ketawa kecil , triumphant gitu. hati aku panas mendengar ke-cockyness beliau. hmph. jatuh respect aku kat kau! tengok ar nanti aku ole kau pulak! tengok ar!!!

aku hanya sempat senyum bodoh saja dengan dia sehingga lah dia lekas beredar dari sinki. balik sahaja bilik ku mengambil bantal dan menutup kepala aku dengan nya, lalu menjerit sekuat hati, melepaskan kemarahan aku dengan Dewa Futsal tersebut.






ARGH! <- lebih kurang begini lah..





hahaha. actually if i just ole'd my junior en route to scoring one of the goals of the tournament i would be a little cocky as well. hmph. so no regrets of getting ole'd! especially by him!

i need to study. like seriously.
bye! :D

4 comments:

Anonymous said...

IM ROFL dude...tak sangka u bole tension lk dat...but chill bro...satu ari he'll get it frm someone more awesome than he'll ever be

Danial said...

tension gak ar at the time. but i dont really mind lah seriously! hahahahaha bit funny really!

there's no one better than him lah seriously!!!!! :D

Danial said...

tension gak ar at the time. but i dont really mind lah seriously! hahahahaha bit funny really!

there's no one better than him lah seriously!!!!! :D

Anonymous said...

mesti ade la bro...lionel messi..huhu