Thursday, October 28, 2010

blok penulis.

or more specifically, blogger's block.
entah lah.
I can't seem to write long blog posts nowadays.
ala dulu pon bukan tulis panjang panjang pon.
what I mean is that write blog posts that MEAN something other than the odd randomity lah.
hahahaha cewah.




takde lah.
what's frustrating is that I got all these things I wanna say and stuff.
and I only have this blog to say it too.
sad? yes. shut up.
so bila tengah mandi ke, dalam jamban ke, mandi sungai ke air terjun ke punya lah banyak idea datang mencurah curah. hadoi.
see what I did there? mencurah curah? because bila mandi ke dalam jamban ke mesti ada benda mencurah curah kan??? kan kan kan? wordplay I tell ya. hahaha.
:P

okay moving on.
so when I get these brain farts I usually remind myself to "okay okay nanti blog pasal tu".
tapi nanti sampai depan laptop je tak tau nak buat apa dah.
:S
block wei block.




hadoi tension tension.
hahaha.
argh whatever.
benda macam ni pon nak tension.
orang lain got bigger stuff to worry about.
sheesh.
:P
bukan ada orang baca pon blog ni.



okay bye.
:D







p.s. kesian Indonesia. bersyukur tak tinggal kat Malaysia? hmmmm.
p.p.s. haha lebron kalah first game! pade muko! :P
p.p.p.s. ada orang cakap muka aku cam Chicarito. *google please kalau tak tau* urgh. muka cam budak kot dia. eh?
:S

1 comment:

Chiqueka said...

Agree ! Been having the same probs. Pastu dlm kepala citenye macam klakar, tp bile dh luahkan kt blog mcm tak klakar plak. LAME ! Huhuhu..